سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجام طراحی سایت شرکت

10 بهترین نمونه های طراحی وب سایت شرکت
یک تصویر از کامپیوتر اپل با صفحات وب سایت های مختلف در حال ظهور از آن

علاقه مند به 10 بهترین نمونه طراحی وب سایت شرکت های بزرگ?

این بازار بزرگ است که به سرعت در حال رشد است.

بر اساس یک مطالعه ، "بازار خدمات میزبانی وب در CAGR از 13.25 ? رشد خواهد کرد تا $216.59 میلیارد دلار توسط 2025".

به غیر از مبالغ عظیمی از پول است که طراحی سایت شرکتی  یک وب سایت بزرگ می تواند در را, نوآوری در طراحی وب سایت یک راه عالی برای تبلیغ کیفیت از نام تجاری خود را. در اینجا چند مطالعات موردی شگفت انگیز از شرکت هایی که DevTeam استخدام هستید.فضا برای ساخت محصولات نرم افزاری خود:

    Sobe-مبلمان خرده فروشی تجارت الکترونیک نرم افزار وب سایت
    South Florals – تجارت الکترونیک گل نرم افزار وب سایت
    ModuleTrade-بهداشت و درمان آندروید و Ios برنامه

مقدمه

هنگامی که آن را به کسب و کار می آید, ظاهر همه چیز. در حالی که این بیانیه در واقع ممکن است کاملا درست باشد ، آن را گرفتن حقیقت در مورد راه کسب و کار کار می کند. مهم نیست که آیا یک شرکت یک فروشگاه گل کوچک یا چند ملیتی مانند مایکروسافت است ، همیشه یک تصویر حرفه ای مثبت را طراحی می کند ، بخش بزرگی از بازی است.

اگر ما هر دو نمونه را فقط برای یک ثانیه در نظر بگیریم ؛ دو شرکت در انتهای کاملا مخالف طیف قرار دارند و مدل های کسب و کار بسیار متفاوت دارند. فروشگاه گل متوسط شرکت متعلق به خانواده است که اقدام به خرید یک کالا تنها به فروش به پایه مشتری محلی آن است. از سوی دیگر ، مایکروسافت یک شرکت فناوری عظیم است که طیف وسیعی از محصولات مختلف را برای رقابت در یک صنعت جهانی بسیار رقابتی توسعه داده است.

چه این دو شرکت مشترک ، با این حال ، نیاز اساسی برای مشتریان خود را به مانند نگاه از آنچه آنها به فروش است. در حالی که در مورد فروشگاه گل این بیانیه نیاز به هیچ توضیح و مایکروسافت در مورد این شامل مجموعه ای از عوامل که شامل آن تجاری و شهرت کیفیت محصولات خود ،

یکی از مکان هایی که یک کسب و کار می تواند یک تصویر از حرفه ای مثبت پروژه در وب سایت خود است. هدف از هر وب سایت فقط به عنوان یک راه برای مشتریان برای پیدا کردن اطلاعات در مورد محصول خود و یا خرید کالا و غیره نیست.  اما همچنین برای کمک به تقویت نام تجاری شما.

پس اولین جایی که اکثر مشتریان/مشتریان بروید این روزها هنگامی که در تلاش برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد یک شرکت است که وب سایت خود را, داشتن یک سایت بزرگ است که به خوبی نشان دهنده نام تجاری آن کاملا ضروری است.

در این مقاله من با هدف بررسی 10 بهترین وب سایت های شرکت های بزرگ به تجزیه و تحلیل چگونه آنها را تقویت نام تجاری شرکت خود را. من در ویژگی های از قبیل رابط کاربر ، قابلیت ، و استفاده از تصاویر/آرم/جداول/نمودار و غیره نگاه کنید. برای توضیح درست چرا من معتقدم که آنها در حال درخشان نمونه هایی از موفق شرکت های بزرگ طراحی وب سایت.
محتویات

چه چیزی باعث یک وب سایت بزرگ شرکت های بزرگ?
بهترین 10 نمونه وب سایت شرکت 2018:
پیکسار
سیب
آمازون
کلارکس
هاوسمان و شرکت
واشنگتن پست
ناسا
Bienville سرمایه
آرته-چارپنتیر
پرادا
چه چیزی باعث یک وب سایت بزرگ شرکت های بزرگ?

پاسخ ساده به این سوال پیچیده است. دلیل من می گویم این است که وقتی که می آید به چیزهایی مانند سبک و قابلیت استفاده طیف وسیعی از امکانات به معنای واقعی کلمه بی پایان است. بیشتر مشکل ساز هنوز هم تحقق است که سلیقه های شخصی انبوه متفاوت است, بنابراین در حالی که یک طراحی خاص و طرح ممکن است به یک نفر آن را نمی خواهد به دیگری درخواست تجدید نظر. همونطور که گفتم ، پیچیده ست.

به شما یک ایده خوب از ویژگی های کلی است که یک وب سایت خوب من لیست زیر وارد شده اند را:

    طراحی کاربردی و جذاب

هر کسی که تا به حال سعی در ساخت وب سایت خود را با استفاده از یک پلت فرم مانند وردپرس خواهد آمد در سراسر قالب وب سایت. این قالب طراحی شده اند برای سرعت بخشیدن به روند ایجاد یک وب سایت با ارائه یک ساختار اساسی برای ساخت در.
استخدام توسعه دهندگان متخصص برای پروژه بعدی خود را
مورد اعتماد توسط
https://www.devteam.space
اکثر وب سایت ساختمان سیستم عامل این روزها صدها قالب است که تحت دسته های خاص مانند وبلاگ ، کسب و کار ، شخصی و غیره است. قالب در هر یک از این دسته بندی ها برای استفاده های خاص طراحی شده بیش از حد. بنابراین بخش کسب و کار, مثلا, شامل قالب برای همه چیز از شرکت های حسابداری به خرده فروشان آنلاین.

دلیل این کار این است که در طول چند سال گذشته, کاربران آمده اند به انتظار صفات سبکی خاص از سایت های کسب و کار مرتبط. در واقع ، ما در حال حاضر در یک نقطه زمانی که درجه ای از هماهنگ سازی طراحی بین سایت های انتظار می رود. در راه همان است که ظهور دخان فونت هماهنگ استفاده از سبک حروف, انتظارات کاربر انجام می دهند همان به سبک.

سایت شرکت بالا ، بنابراین ، سبک است که با هر صنعت است که آن را در دنبال کنید. به طور طبیعی ، شرکت ها باید سبک فرد پس از آن در خط با نام تجاری خود را به مطمئن شوید که آن پروژه ارزش است که آن را می خواهد مشتریان به آن مرتبط با. بنابراین در حالی که یک دفتر حقوقی یک سبک را انتخاب می کند که محافظه کار و محترم است ، یک برچسب لباس مد شجاع و جذاب خواهد بود.

به طور فزاینده, وب سایت ها چسبیده به یک رویکرد مینیمالیستی است که نه تنها به کاربران جذاب بلکه باعث می شود سایت های سریع تر و آسان تر به استفاده از. به اصطلاح "طراحی وب تخت" از تصاویر دو بعدی و فاصله بزرگ برای ایجاد یک نگاه بسیار جذاب اما کاربردی استفاده می کند.

https://payamava.net/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C