سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه ریزی در استراحت برای بقیه روز پس از انتقال جنین خود

حدود 3-5 روز پس از بازیابی تخم مرغ ، جنین های 1 یا بیشتر به رحم شما منتقل می شوند (این انتقال جنین نامیده می شود). پزشک یک لوله نازک را از طریق دهانه رحم به رحم شما می برد و جنین را به طور مستقیم به رحم شما از طریق لوله وارد می کند.

بارداری اتفاق می افتد اگر هر یک از جنین هزینه عمل آی وی اف متصل به پوشش رحم خود را. انتقال جنین در مطب پزشک یا در یک کلینیک باروری انجام می شود و معمولا دردناک نیست.

برنامه ریزی در استراحت برای بقیه روز پس از انتقال جنین خود را. شما می توانید روز بعد به فعالیت های عادی خود بازگردید. شما همچنین ممکن است قرص یا گرفتن عکس روزانه هورمون پروژسترون برای 8-10 هفته اول پس از انتقال جنین نامیده می شود. هورمون آن را آسان تر برای جنین برای زنده ماندن در رحم خود را.
عوارض جانبی IVF چیست؟

مانند تمام داروها و روش های پزشکی ، IVF است برخی از خطرات و عوارض جانبی احتمالی. این خدمات عبارتند از:

نفخ

گرفتگی عضلات

حساسیت پستان

نوسانات خلقی

سردرد

کبودی از عکس

واکنش آلرژیک به داروها

خونریزی

عفونت

دکتر شما می تواند با شما در مورد هر گونه سوال یا نگرانی شما در مورد خطرات IVF و عوارض جانبی صحبت کنید.

IVF نیز عاطفی ، هر دو برای فرد داشتن روش و برای شریک زندگی خود و یا خانواده می تواند مشکل باشد. بسیاری از مردم انجام درمان IVF مبارزه با افسردگی و اضطراب در طول فرایند.

صحبت کردن با افرادی که از طریق مبارزات باروری بوده است و IVF می تواند واقعا مفید باشد اگر شما احساس ضعف یا دلسرد. آنلاین و در شخص جوامع نیز مکان های خوبی برای دیدار با افرادی که درک آنچه شما در حال رفتن را از طریق و می توانید مشاوره و پشتیبانی ارائه می. مشاوران و درمانگران نیز می تواند منابع راحتی.

انجمن ملی ناباروری: شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد گروه های پشتیبانی و مقابله با استرس درمان باروری در حل و فصل پیدا کنید. پزشک ، متخصص باروری یا مرکز بهداشت والدین برنامه ریزی شده محلی نیز ممکن است قادر به ارائه منابع و راهنمایی های دیگر در مورد پیدا کردن درمانگران یا گروه های پشتیبانی در منطقه شما باشد.
چقدر هزینه IVF?

IVF گرایش به بسیار گران قیمت. چند ایالت قوانینی که می گویند شرکت های بیمه درمانی باید پوشش برخی یا همه هزینه های درمان ناباروری اگر شما شرایط خاصی است. اما بسیاری از برنامه های بیمه هیچ پوشش درمان باروری در همه ارائه نمی دهد.

اطلاعات بیشتر در مورد پوشش بیمه IVF و سایر درمانهای باروری را می توانید از انجمن ملی ناباروری بیابید.

هزینه های 1 چرخه IVF شامل داروها ، روش ها ، بیهوشی، فراصوت ، آزمایش خون ، کار آزمایشگاهی و ذخیره سازی جنین است. هزینه دقیق یک چرخه IVF تنها متفاوت است ، اما می توان آن را تا $15,000 یا بیشتر.

دکتر فاطمه سروی